We gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-privacy richtlijn te voldoen, vragen we u om toestemming om cookies te plaatsen. Meer weten.
Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.
Wat is de levertijd van de producten? |
Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering zal plaatsvinden binnen 5 werkdagen. Vóór levering krijgt u bericht per e-mail of telefoon. |
Hoe kan ik jullie bereiken? |
U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 020-7009160. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. |
Waarom rekenen jullie leveringstarieven? |
Om de productprijs laag te houden werken wij met leveringstarieven voor onze meubelseries. Leveringen vinden plaats vanuit diverse magazijnen in binnen- en buitenland, het leveringstarief dat u betaalt is om de vrachtwagen te laten rijden. Het tarief is eenmalig, dit betekent dat het niet uitmaakt of u 1 product bestelt of meerdere producten van een meubelserie, het tarief blijft hetzelfde. |
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren? |
Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het enige wat u betaalt zijn de transportkosten. Voor producten met een langere levertijd dan 3 weken is het niet mogelijk de producten te retourneren. Deze worden namelijk speciaal op bestelling geproduceerd voor u. |
Hebben jullie ook een showroom? |
U bent van harte welkom in onze showroom in Haarlem. De showroom is geopend op afspraak. Maak een afspraak telefonisch via 020-7009160 of maak gebruik van ons contact formulier. |