Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.

 

Wat is de levertijd van de producten?
 
Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering zal plaatsvinden binnen 5 werkdagen. Vóór levering krijgt u bericht per e-mail of telefoon.



Hoe kan ik jullie bereiken?
 
U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer 020-7009160. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.



Waarom rekenen jullie leveringstarieven?
 
Om de productprijs laag te houden werken wij met leveringstarieven voor onze meubelseries. Leveringen vinden plaats vanuit diverse magazijnen in binnen- en buitenland, het leveringstarief dat u betaalt is om de vrachtwagen te laten rijden. Het tarief is eenmalig, dit betekent dat het niet uitmaakt of u 1 product bestelt of meerdere producten van een meubelserie, het tarief blijft hetzelfde.



Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
 
Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het enige wat u betaalt zijn de transportkosten. Voor producten met een langere levertijd dan 3 weken is het niet mogelijk de producten te retourneren. Deze worden namelijk speciaal op bestelling geproduceerd voor u.  



Hebben jullie ook een showroom?
 
U bent van harte welkom in onze showroom in Haarlem. De showroom is geopend op afspraak. Maak een afspraak telefonisch via 020-7009160 of maak gebruik van ons contact formulier.



Hoe kan ik een klacht over mijn bestelling of over de dienstverlening indienen?
 
Indien je een klacht hebt over de geleverde bestelling of onze dienstverlening, dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen. Je kunt een klacht telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Wij werken met Trustpilot, hier kun je tevens anoniem de klacht kenbaar maken. Wij streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en zullen altijd binnen vijf (5) werkdagen inhoudelijk reageren op een klacht. Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kun je als zakelijke klant altijd de klacht voorleggen bij Thuiswinkel.org. Wij voeren het Thuiswinkel zakelijk keurmerk en moeten hiervoor aan alle wettelijke eisen en verplichtingen voldoen omtrent verkopen of afstand.