Levering & Betaling



De levertijd van onze producten staan aangegeven bij de producten op onze website. Indien u een offerte opvraagt zullen onze medewerkers u laten weten wat de actuele levertijden zijn. Levering vindt plaats binnen de periode die is aangegeven bij het desbetreffende product. Designkantoormeubilair zal er altijd naar streven deze leveringsdatum na te komen. Derhalve is het mogelijk dat leveringstijden afwijken van de genoemde leveringstijden. De genoemde leveringstijden die op onze website staan vermeld gelden als indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Levering houdt in achter de eerst gesloten deur (mits toegankelijk) op de begane grond. Inhuizen en montage is mogelijk tegen een meerprijs.

De leveringskosten zijn afhankelijk van het product gratis, 15, 25 of 39 euro (59 euro voor levering in België). Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag. Om de productprijs zo laag mogelijk te houden, slaan wij onze producten op in verschillende magazijnen in binnen – en buitenland, afhankelijk van waar de producten geproduceerd worden.

Op de pagina van een product wordt aangegeven of deze gemonteerd of in delen geleverd wordt. Sommige producten zijn te zwaar of te groot om gemonteerd af te leveren, hierbij ontvangt u altijd een montagehandleiding.

Klik hier om onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden te zien.

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of per mail via info@designkantoormeubilair.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org

Alle genoemde prijzen op Designkantoormeubilair.nl zijn exclusief BTW. Leveringstijden worden aangegeven bij het desbetreffende product.

U kunt veilig betalen via Ideal, PayPal, Visa of Mastercard. Ook is het mogelijk om per vooruitbetaling te betalen of op factuur.

Designkantoormeubilair maakt gebruik van een SSL beveiliging. SSL staat voor Secure Sockets Layer en is de meest gebruikte manier voor het aangaan van beveiligde elektronische transacties op het internet. Het SSL certificaat wat Designkantoormeubilair gebruikt zorgt ervoor dat uw betaling 100% veilig gebeurd en uw gegevens te allen tijde veilig zijn.

Bank: Rabobank | Rekeningnummer: NL76 RABO 0161 9332 03 | BIC: RABONL2U

Designkantoormeubilair is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 57590133, ook bekend als OfficeCity Kantoormeubelen B.V.

Het BTW nummer van Designkantoormeubilair is: NL852647141B01
Heeft u een andere vraag?
Vul hiernaast het contactformulier in en wij komen zo snel mogelijk bij u terug.
U bent van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 welkom in onze showroom in Haarlem. Maak bij voorkeur een afspraak zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.
T: +31 (0) 20 700 91 60
M: info@designkantoormeubilair.nl
Bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:30
Adres:
A. Hofmanweg 7
2031 BH Haarlem
Noord-Holland, Nederland